Slider

Czyli co się wyprawia w obecnej chwili na Blogu!
A dzisiaj mocne zachmurzenie, a raczej zako(p)cenie. Codzienna pogoda ducha, pod patronatem Świętego Luja z Łazarza.

10 czerwca 2014

Grand Theft Auto V na PC, Play Station 4 i Xbox One już oficjalnie pewne!

Praktycznie na samym końcu konferencji firmy Sony, po zapowiedziach takich tytułów jak The Order 1886, dodatek First Light do inFamous: Second Son, Bloodborne, Far Cry 4, Little Big Planet 3 dla PS4 The Last of Us Remastered dla PS4, Metal Gear Solid V Phantom Pain (oraz Uncharted 4 A Thief's End ale to było chwilę potem) zupełnie niespodziewanie i bez większych rewelacji zaprezentowano następujący materiał, bo tak, bo to Rockstar, bez szumu, bo szum się i tak zrobi sam:




Jak to u Rockstara bywa, stało się to nagle i w momencie, w którym najmniej osób tego się spodziewało. Mi się podoba potwierdzenie o premierze na komputerach, bo osobiście byłem pewien że w końcu ono nastąpi, pominięcie next genów było by nieco dziwne, więc również one otrzymają swoją wersję GTA 5. Ponadto zadeklarowano możliwość przeniesienia stanu gry Online ze starych konsol na nowe. Jak to ma wyglądać? Sądzę, że dzięki powiązaniu z kontem Rockstar Social Club, ale to się jeszcze okaże za jakiś czas. Premiera przewidziana jest na jesień, czyżby równo w rocznicę 17 września? Czyżbym znów miał w tamtą środę szykować hajsy na kupno gry w dniu premiery? Wszystko jest możliwe, ja sam jestem za.

Nawet nie jestem w stanie opisać wrażenia, które sprawiło że nagle wyrwałem się rano z łóżka w otwierając w telefonie Rockstar'owy Newsletter, nie przypominam sobie dawno takiej sytuacji, ale to na tyle w tej notce :)

Miłego wyczekiwania do jesieni!

~Volteski