Slider

Czyli co się wyprawia w obecnej chwili na Blogu!
A dzisiaj mocne zachmurzenie, a raczej zako(p)cenie. Codzienna pogoda ducha, pod patronatem Świętego Luja z Łazarza.

27 października 2016

Car Mechanic Simulator, niemożliwe stało się prawdą !

Witam,
w dniu dzisiejszym nastało wielkie zaskoczenie, gdyż jak do tej pory nikt nie spodziewał się, że wcześniejsze zapowiedzi studia Red Dot Games, okażą się prawdziwe!
A bynajmniej ja już nie wierzyłem w taki cud. Co się stało? Zapytacie.

W poniedziałek fejsbukowym na profilu PlayWay można było wyczytać, spośród setek zdjęć o kolejne pojedyncze auto do gry za 20 złotych, można było z łutem szczęścia wynaleźć post twierdzący, że DLC Maserati otrzyma aktualizację uzupełniającą o nowy model.
Nie było by w tym nic nietypowego, gdyby nie nazwa modelu rzekomego samochodu Maserati Ghibli.

Nie posiadam screena z ujęcia błędu w poście RDG, lecz mimo wszystko nie obyło się bez dywagacji na temat tej intrygjącej kwestii, i oznaki po niej sie uchowały. Błyskotliwa wymiana zdań z wczoraj: http://i.imgur.com/3YgjI1p.png

Ja dobrze pamiętam, nie pamiętam od kiedy, ale pamiętam, że DLC Maserati otrzymało modele Gran Turismo i Sebring, a obiecanym w przyszłości miał być Quattroporte, w grze za takiego też uchodził...


Chopoki zrychtowały się w porę i skorygowały opisywany, rzeczowy błąd zapewne dzisiaj rano i gdy przybyłem ponownie w celu dokumentacji wspomnianych obiecanek, treść postu była już klarowna. Po prostu usunięto część zdania odpowiadającą za wprowadzanie w zadumanie każdego, kto jeszcze liczył, że studio nie poleci w kulki i faktycznie wypuści update.
Nie wiesz ile w tamtym momencie przez głowę przeszło mi teorii spiskowych!



Prawdziwie sądziłem, że twórcy zamierzają zatuszować sprawę zaginionego modelu, dołączając inny w ramach rekompensaty. Czy coś.
Jednakże nie pasowały mi załączone screeny z gry. Na ujęciach był rzeczywiście model, który od samego początku miał być dodany, a nie było tutaj, moi drodzy, mowy o jakimś falsyfikacie, ponieważ w samej grze przed aktualizacją, w przeciwieństwie do wszystkich innych, nie dało się obejrzeć auta.

Nie zamierzam ukrywać, że bardzo zaciekawiło mnie w jakim stopniu model przedstawiony pod płachtą będzie pokrywał się z rzeczywistością i z tej okazji przygotowałem małe porównanie.
Mam już zdjęcia z wczoraj przed paczem, a za moment odpalę grę w celu porobienia zdjęć po, nie wiem jeszcze jak te zdjęcia rozmieszczę.

Po 5 minutach dobierania odpowiedniego koloru i kolejnych pół godzinach dopasowania ujęć starych z nowymi zdecydowałem:

Będzie side by side/góra by dół.


















Czy modele choć odrobinę się pokrywają? Myślę, że tak, ale też zależy od ujęcia, ponieważ na ujęciu z boku, zgadza się przód z dachem, lecz lusterko nie ma prawa być w tym samym miejscu. W ujęciu od skosu na przód, linia maski i lusterko pokrywają się, ale zauważalnie bagażnik jest zmieniony, w tym kontekście można stwierdzić, że pod płachtą jest przybliżony zarys Quattroporte, ale w rzeczywisty model doczekał się drobnych korekt. Czy ta teza jest prawdziwa? Nie wiem, Czy może bazą pod płachtę był model Gran Turismo Stradale? Nie podobna, tu też tył by nie bardzo pasował, a maska już w ogóle:


Dla przypomnienia płachta:

Mimo wszystko myślę, że bliżej tutaj jednak modelowi deklarowanemu od samego początku.
Zatem jeśli nie GT Stradale, to zatem czy komuś chciało by się robić kompletnie inny model, tylko po to aby zakryć go pikselowym kocem? Nie sądzę. Chyba, że twórcy mieli przygotowany jakiś jeszcze inny model, który pierwotnie był planowany, lecz nie został wypuszczony - może to Maserati Ghibli? Komuś z PlayWay ewidentnie się to wymsknęło z ust, czyżby taki był pierwotny plan na to DLC? Odpowiedź zostawiam Tobie, ale warto przy tej okazji podkreślić, że twórcy bardzo często robią ankiety dotyczące wyboru modeli przez lud.

Bonus!


Dobry pomysł dobrze jest zorganizować porządnie, dlatego poniżej przedstawiam zestawienia modeli w formie GIF, myślę, że jest to nieco wygodniejsza forma komparacji niż scrollowanie fotek na przemian.







Mam nadzieję, że informacje zawarte w tym poście będą w jakikolwiek sposób przydatne, na ten moment to wszystko, ja dziękuję za uwagę i pozdrawiam!

~Volteski