wtorek, listopada 13, 2012

Fak jea! czyli po długim zastoju.

Witam Czytelniku!
Zapewne w ciągu ostatnich kilkunastu dni zaglądałeś do mnie z nadzieją że znajdziesz coś nowego lub wręcz przeciwnie należysz do tych którzy olali sprawę i nie patrzyli wcale lub widzą pierwszy raz to, co robię.

Dlaczego tu było tak cicho?
Przez ostatnie dwa tygodnie dało mi się we znaki Lenistwo Zawodowe. Dzisiaj jako, że wróciłem do domu po pierwszym dniu próbnych egzaminów gimnazjalnych postanowiłem dać jakiś znak życia.
Tak więc...
Planuję się zmobilizować do pracy i już w tym tygodniu pojawi się coś nowego, świeżego.
Tymczasem nie załamuj się już tyle tym, że nic się u mnie nie pojawia i oczekuj nowości w przeciągu max 5 dni :)

World of KuzyyyN nieoficjalnie.
Wpadłem na pomysł stworzenia specjalnej galerii zdjęć, w której będę umieszczać rzeczy związane i być może też nie związane z blogiem. Póki co nic tam nie ma, ale już o to zadbam by to się zmieniło.

To chyba na tyle tego jakże zaawansowanego i bogatego w detale wyjaśnienia.
pozdrawiam,
Paweł.



P.S. Dodałbym do tego newsa jeszcze kilka innych punktów informacyjnych i napisałbym ogólnie coś więcej, lecz niestety oczojebny przycisk z napisem "Opublikuj" swoim soczystym kolorem zmusił mnie do wciśnięcia go przed ukończeniem pisania posta. Przepraszam, nie chciałem :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates