piątek, listopada 16, 2012

Nowe projekty - czyli co Voltek planuje zbroić z najbliższym czasie.

Hejka!

Wczoraj, ni stąd, ni zowąd pojawiła się na blogu informacja na temat braku mojej działalności.
W tym wpisie prezentuję coś co można uznać jako zapowiedź. Inne wyczyny, które być może opiszę na dniach, a z pewnością to zrobię pozostawiam w tajemnicy :D
Wszystko zaczęło się tak: wróciłem do domu prosto ze szkoły która maltretowała mój umysł próbnym testem gimnazjalnym z języka nowożytnego, lecz nie o tym mowa.
Usiadłem sobie na fotelu, zacząłem tak sobie rozmyślać, aż tu nagle błysk odbitego światła popędził ku moim oczom. Nie uszło to |na sucho| również mojej uwadze. Zobaczyłem zegar. Stał on już od dłuższego czasu i tylko się kurzył. Wypróbowałem jego moce wskazówkokrętne za pomocą starej baterii renomowanej firmy na "D". Wszystko działało, więc skoro tak to może na coś by się przydał? Oj by się przydał, bo nie jeden wieczorek spędzony "na informatycznie" już się przeżyło a kontrola godziny wskazana, w związku z czym...

...DOROBIĘ W TYM ZEGARZE LED'OWE OŚWIETLENIE!

tymczasem najpierw muszę wybrać się do sklepu po takie lampki, gdyż na stanie nie posiadam, a całą procedurę i zmagania przedstawię zapewne... hmmm w jakimkolwiek momencie to by nie było i tak będzie to moment nieoczekiwany.
Tymczasem dziękuję za uwagę i zachęcam do profilaktycznego odwiedzania mego internetowego zakątka, więcej nowości już wkrótce!

pozdrawiam,
Paweł

1 komentarz :

  1. A może by tak wykorzystać diody SMD. Nie grzeją się, są małe i łatwe w ukryciu i dają moce światło., a co najważniejsze żrą mało prądu i zasilanie z bateryjki wystarczy na długo.

    OdpowiedzUsuń

 
Blogger Templates