wtorek, grudnia 25, 2012

WWIDHS, czyli What will I doing here soon?

Jeżeli jeszcze nie pojąłeś tego co chciałem ci przekazać w języku angielskim, powiem "Po polskiemu, tej" tyle, że się niemiłosiernie rozpiszę.
Mógłbym tu wymieniać regułki tego jak to każdy w czas świąt staje się zaczarowany magią tego czasu i prezentami. Bla bla bla, wszyscy to wiedzą. W związku z tym, że wreszcie zadania domowe i nauka nie dręczą mojego... (wstawiłbym tu jakieś fajne słówko, ale nie mam pomysłu) ...umysłu, jakże zapracowanego nad tymi rzeczami mogę skupić się nad planami, które zrealizuję na blogu.

#1: Recenzje gier.
Pojawi się w losowej kolejności kilka amatorskich recenzyjek, pewne są trzy, aczkolwiek ta liczba nie przekłada się na ilość ostateczną, bo tu liczę ilość serii gier, a te z kolei dzielą się na kolejne części...

#2 Some sh*t from Zróbmy to!
Ten wpis jest po to, żebym w końcu zdobył motywację do stworzenia notek, gdyż ponieważ ich liczba ma końcówkę "-naście" jeżeli nie"-dzieścia", (albo to ja mam za duże ambicje).

#3 Nie sięgam pamięcią tak daleko, aby sprecyzować po co jest ten punkt, lecz zostawię go, bo do backspace'a mam za daleko ;) aczkolwiek być pojawi się jeszcze kilka zmian na blogu, o których nie ma co mówić bo całokształt już jest, a to będą tylko lekkie zmiany kosmetyczne.
Tak więc to by było na tyle w obecnym czasie i:

Pozdrawiam i życzę Wesoł...ego/ej/ych/ości... (tu wstaw co chcesz, nie narzucam treści)
Pafcio "Volteski"

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates