sobota, stycznia 26, 2013

VolDate, czyli Volteskowy Update ;) #1

Witam,

Już jutro ostatni dzień ferii. Myślę, że przez te dwa tygodnie bardzo mocno się wyleniuchowałem, to wystarczyło, abym wpadł na pomysł stworzenia nowego cyklu na blogu, który jako jedyny w obecnym czasie ma szansę na regularne aktualizacje. Nazwałem go VolDate i może nie brzmi jakoś wyjątkowo, ale chociaż jest efektem własnego pomysłu.
Nie od dziś jestem pożeraczem filmów z gier, dużo czasu w internecie spędzam właśnie na YouTube, on świetnie zastępuje mi niewdzięczne i nieudolnie tworzone seriale na "tefałenie" i "te fał pe".
I w dodatku jest interaktywny.
Pomysł stworzenia cyklu związany jest z chęcią regularnej aktualizacji bloga, będe tu opisywał wszystkie plany na przyszłość (związane z blogiem oczywiście :), wszystkie aktulności i nie-aktualności, które nie pasują do innych cyklów. Jednym słowem: Uniwersalność.
Zamysłem do tego jest moja chęć dzielenia się się z Wami, czytelnikami, wszystkim co w ostatnim czasie zainteresowało mnie w związku z różnymi seriami "Zagrajmy w..." - To będzie się pojawiać tylko i wyłącznie w niedziele i mam nadzieję cotygodniowo. Pozostałe notki z tego cyklu będę publikować bez ostalonej reguły w pozostałe dni tygodnia, gdy tylko nadarzy sie okazja do napisania czegoś sensownego :P

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates