poniedziałek, lutego 25, 2013

Volteski Acts, Volteski doesn't give a bullshit! [Voldate #2]

Witam,

Juz na samym początku pragnę wspomnieć, że nie pamiętam tych starych czasów co mi się jeszczcze chciało  tutaj coś pisać, zrobiłem sobie taka wielką przerwę, że nie wiem czy moge nazywać siebie bloggerem..
Ale do rzeczy:
Od czasu do czasu robię jakieś ciekawe rzeczy, którym warto poświęcić godzinkę lub dwie na napisanie sensownego posta, a jak już post, to jebacz. Są to rzeczy różne - tego dotyczącego elektroniki i grzebania w sprzęcie, po swego rodzaju informatykę, bo jeśli o komputery to nie wiem jak to inaczej nazwać ;)
Od dziś postanawiam te rzeczy rozdzielić od siebie i tutaj będę pisał to co zwykle z wyjątkiem spraw dot. majsterkowania, a wszelkie moje wyczyny jako człowieka udawającego majsterkowicza TUTAJ (zapamiętaj ten adres!) [@edit - już nie musisz niczego zapamiętywać]. <-Aczkolwiek zawsze na górze bloga, tuż pod takim fikuśnym logiem będzie odpowiedni odsyłacz.
W każdym razie tak to ma wyglądać, chcę aby to nie mieszało się ze sobą i już od pewnego czasu rozważałem różne kombinacje. Będę myślał jeszcze nad ulepszeniem tego systemu, ale nowa strona pozostanie i uznawać ją będę jako niezależny dział bloga, a wszystko to zintegrowane w jedną całość.

Mam nadzieję, że udało mi się napisać to wszystko zrozumiale.
pozdrwaiam,
~Volteski

Chy chy chy, strony już nie ma, ale post zostawiam, nawet literówki w słowie "pozdrawiam" nie poprawię, taki jestem leniwy.
Jo!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates