niedziela, kwietnia 28, 2013

Kolejne motywy na telefon, to jakaś mania, czy tylko obsesja ?

Tak prezentuje się screen z mojego najnowszego dzieła, można je pobrać tutaj: DeviantArt.com - GTA TBoGT Theme Download
Na pomysł wpadłem w sobotę, i dziś go wykończyłem, jeżeli nie wygląda tak źle jakim jest w rzeczywistości, to zapraszam każdego do pobrania na swój telefon, jeżeli jeżeli ten telefon jest marki Sony Ericsson.














A oto moje drugie dzieło, zapowiedziałem je już ostatnio pisząc o Max'ie Payne'ie jak widać słowa dotrzymałem, w zaledwie tydzień, liczba pobrań wzrosła z 0 do 90, czyli ponad 10 pobrań na dzień. Jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Wymienioną wyżej cyferkę można podbić pobierając content zawarty pod poniższym linkiem: DeviantArt.com - GTA Five Theme Download


Tymczasem to na tyle mojego dzisiejszego skrobania, ja pozdrawiam wszystkich, no i cześć :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates