poniedziałek, kwietnia 15, 2013

Trailery GTA, czyli coś co każdy fan musi znać.




Nie chcę się tutaj za bardzo rozpisywać, ponieważ ponad czterdzieści minut materiału mówi samo za siebie. Autor filmiku według mnie naprawdę się postarał w skompletowaniu zapowiedzi wszystkich części, ja osobiście znalem tylko 2/3 z nich bo swego czasu nie chciało mi się wnikać w takie szczegóły jak istnienie trailera GTA Advance chociażby. Mimo wszystko zmarnowałem prawie godzinę na obejrzenie całości. Szczerze nie miałem styczności z połową tytułów jaka wlicza się na całą serię Grand Theft Auto, ale i tak doskonale dobrana muzyka wywołała na mnie uczucie bardzo zbliżone do wzruszenia, ale cięzko mi to opisać, ponieważ definicji tego uczucia nie zawierają żadne slowniki :) To na tyle mojej gadki, ja pozdrawiam i życzę miłego marnowania czasu na gapieniu się w monitor.

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates