wtorek, kwietnia 02, 2013

Volteski stworzył motyw Max Payne 3 na Sony Ericssona!

...Już chyba przed feriami zimowymi był skończony, jedyne 4 z hakiem godzinki pracy i gotowe. Chciałem wreszcie kiedyś go opublikować no i się udało, przerwa wiosenna jak to mawiają i dostałem natchnienia tuż przed dniem powrotu do budy. Trudno, kiedyś t omusiało nastąpić ;) nie chce mi sie wstawiać galerii zdjęć, ale przygotowałem specjalną grafikę poglądową dla DeviantART'a bym mógł wstawić swój twór. Panie i Panowie! Oto jest!
Rodzielczość: 320x240
Wersja motywu: 4.9
Projektowałem specjalnie dla mojego Hazela i zamierzam pyknąć wkrótce motyw na bazie screenów z  Grand Theft Auto Five, może powstanie kilka wersji na każdy dzień tygodnia, lecz tego nie moge obiecać :)
Link do pobrania: Max Payne 3 Theme for SE - Deviant Art


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates