poniedziałek, maja 13, 2013

Grand Theft Auto V w wersji na PC i całe WTF z nią związane.

Witam,
Ostatnio wiele się działo i wiele nowych informacji o najnowszym GTA się dowiedzieliśmy, nie mam sił powtarzać tego, co reprezentanci gazet zaproszeni na pokaz gry o nazwie w postaci jakże rozpoznawalnego skrótu w siedzibie Rockstar Games zobaczyli i opisali. by wejść w szczegóły zapraszam to lektury tego oto działu z forum GTA-Five.pl :) : Aktualności - GTA-Five.pl jak i przy okazji do obejrzenia GTA Five news, bo tam też krótko podsumowano wszystko co potrzeba.
Ale z resztą nie o tym dzisjaj będę pisał, mianowicie chodzi mi o rozjaśnienie pewnych kwestii jakie przychodzą mi na myśl dotyczące wersji PC konkretnie.
Nie licząc kilku części wydanych ekskluzywnie na konsole, to praktycznie każda kończąca się numerkiem jak i ta z napisem "Vice City", "San Andreas", czy "Episodes From Liberty City" prędzej czy później miała swoją premierę na komputerach osobistych, tak więc czemu nie sądzić, że Piątka ma nie kontynuwać tej zasady, skoro gra z pewnością będzie wyciskać maksimum z procesora Cell z PS3 i PowerPC z Xboxa 360?
Dużo komentarzy na Youtube pod różnymi filmikami związanymi z najświeższą produkcją Rockstara mówi cos w stylu: "Jak to nie będzie na PC, przecież można zamówić pre order na jakiejś tam stronie internetowej", nie będe tu wymieniał o jakie strony mi chodzi, ale praktycznie wszędzie gdzie przeglądałem pre ordery, mogłem się natknąć na opcję GTA V na PC, szkoda, że tak samo wszędzie nie mieli towaru na stanie albo ogłaszali komunikat oświadczający o nie potwierdzonym wydaniu. Wobec powyższego nikogo nie powinno to dziwić, bo Rockstar tak jak sypał i sypie nadal coraz to nowymi screenami to tak jeszcze pisnął ani słowem na temat komputerowego portu tytułu z konsol obecnej generacji.
Krew mnie zalewa, gdy takie komentarze "mam przyjemność" czytać, bo to, że właściciele sklepu internetowego już na przyszłość wstawiają na stronę pewne ikonki, nie oznacza chyba, że są one wyrocznią w tej sprawie? Nie sądzę.
Tym znikomym podsumowaniem pragnę zakończyć powyższy słowotok, mając nadzieję, że ktoś weźmie go pod uwagę przy określaniu własnego zdania na ten temat, a wszystkich czytelników zapraszam do pozostawienia komentarza i podzielenia się swoją opinią.



AKTUALIZACJA 10. CZERWCA 2014: Na konferencji Sony podczas tegorocznych targów E3 w Los Angeles przedstawiono trailer z GTA V na PS4, ale przy jego okazji Rockstar zapowiedział grę na Xbox One i PC,  więcej informacji pod tym linkiem.
Chciało by się powiedzieć: "A nie mówiłem?" W końcu doczekaliśmy się :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates