wtorek, lipca 16, 2013

No to działamy! Zabieram się za robotę... /VolDate Tech/ #0

Po ponad dwóch tygodniach leniuchowania, tak się zanudziłem że aż lenistwo stało się dla mnie męczące. Oto mój cytat z dzisiejszego poranka:
"Muszę se kurwa znaleźć coś do roboty!"
Niedługi czas później przypomniałem sobie o czymś co krąży mi już w głowie od czasu wakacji... tych dwa lata temu. W końcu w mieszkaniu częściowo ogarnęte, wiem gdzie 90% wszystkich moich pierdół, więc skoro mam nie mieć nic do roboty przez najbliższy miesiąc to mogę poskubać przy różnych gratach, jeszcze tuż przez trafieniem pod wrota szkoły elektronicznej...

Oto zdjęcie całego ambarasu, który jest już odszukany ze wszystkich zakątków domu i przyniesiony w miejsce pracy oczekujący na poddanie się rzemiosłu:


I to na tyle w tej notce, każdy teraz może się zastanowić co z tym będę robić, a ja idę już rozgrzewać lutownicę i szykować kabelki, cynę i inne takie.
Do (rychłego) zobaczenia!

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates