środa, stycznia 01, 2014

JEBUT BADUM TSSS (VolDate Blog w Nowy Rok)

Witam wszystkich w nowym roku 2014!

Zastój na blogu trwał od wakacji, ja nic w tej sprawie nie ruszyłem aż do tej pory, ale ciągle pamiętam - pamiętam, że pisałem cośtam na bloggerze i pamiętam swoje plany co do notek jakie zapowiedziałem. W związku z powyższym, jako że nowy rok nadszedł ja ogłaszam, że pewien projekt o którym można przeczytać w ostatniej notce wkrótce powstanie, i wkrótce się tutaj pojawi, ja zaś mam nowe pomysły, które nadal mogę tutaj zrealizować.

Tymże akcentem chciałbym ogłosić, że Volteski wraca do akcji i wkrótce pojawią sie na blogu Volteski Town nowe posty!

Tymczasem ja z okazji nowego roku życzę wszystkim Wam, czytelnikom wszystkiego najlepszego i wszystkiego czego każdy z Was sobie samym życzy!

Pozdrawiam!
~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates