wtorek, stycznia 21, 2014

VolDate Gamin' Series #5

Witam,

Trenując owocny odpoczynek po wakacjach od września do końca grudnia i rozpoczynając przygotowania do kolejnych wakacji w czerwcu w moim folderze Let's play z zakładkami w przeglądarce uzbierało się naprawdę wiele linków. Gdyby mierzono czas w innej jednostce niżeli w minutach i godzinach, ilość zmarnowanego surowca przy oglądaniu tego wszystkiego określałbym mniej więcej w mega tonach, bo dokładnie tyle czasu można zmarnować ogarniając zawarte w wyżej wymienionym folderze "Lecpleje" wraz z kolejnymi odcinkami.

Jako pierwsza z serii która ostatnio zwróciła moją uwagę jest dodatek do najnowszego Simcity - "Miasta przyszłości" u Rocka. Jest to coś, co można sobie zapuścić na przykład wieczorkiem, gdy jeszcze nie chce się spać, ale też nie ma nic do roboty :)




Kolejną serią, którą chciałbym polecić to "Papo & Yo" u Hanty, oczywiście obok tego znajdzie się cała masa innych filmów, ale jest to przecież dla każdego, kto sam nie wie co za grę wybrać.



Mało? To może Dishonored? Gra nowością nie jest, ale nie zdążyłem swego czasu obejrzeć w całości i natchnęło mnie by powrócić i dokończyć.




To na tyle z propozycji na dzień dzisiejszy. Mam nadzieję że GTA 5 nie musiałem tu podpinać?
Ach, co mi tam zresztą... Ktoś jeszcze nie widział? http://www.youtube.com/watch?v=YDj6BAOiZuQ

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates