czwartek, maja 15, 2014

Mega optymalizacja GRID 2, a Intel HD Graphics @Pentium G2020

Witam,

Demo powyższej gry postanowiłem przetestować z ciekawości, by przekonać się jak to jest z sterowaniem czterokołowych maszyn na padzie,jednak już w pierwszej chwili gra mnie okrzyczała logiem Intela wraz z dopiskiem nazwy jego zintegrowanych układów graficznych, postanowiłem więc ograć demonstracyjny wyścig na integrze ze swojego Pentiuma G2020, która jest z pewnością słabszym modelem niż rekomendowane HD 3000. Jak działa i wygląda gra oraz w jakiej rozdzielczości można się spodziewać rozgrywki? Wszystko zostało zaprezentowane na poniższym filmie.




Powyżej gra działa zdecydowanie płynnie i na podstawie dema nic nie świadczy o tym, by coś było nie grywalne. 30-40 FPS z niezbyt odczuwalnymi spadkami wydaje się wynikiem całkiem na miejscu.

A tutaj jeszcze taki mały bonus:
Ze względu na to, że wszystko działa ładnie, lecz tylko na najniższych detalach, postanowiłem zmęczyć grafikę jak tylko się dało poprzez wymaksowanie wszystkich możliwych do ustawienia detali, jedyne do czego udało mi się dojść to tryb pokazu. Tutaj go umieszczam zatem:




Tutaj również uzyskujemy wynik stałych 30-40 FPS... podzielonych przez 10, gra trzymała taki framerate cały czas, więc średnio aż 3,5 FPS. Kto policzy wszystkie klatki w tym filmie? :)

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates