sobota, sierpnia 09, 2014

Battlefield 4 na Radeonie HD7790 1GB & Core i5-2400 [Testy w grach II]

Witam,
Od jakiegoś czasu na Originie gry udostępniane są w postaci tworu zwanego Okresem Testowym, z tej samej okazji pojawił się tam Battlefield 4.
Zawsze chciałem się przekonać jaka ta gra jest, bo do kupna jej, nie byłem ani trochę zdecydowany, ani przekonany.
W porównaniu do poprzednika nie wiem co mam powiedzieć, nie mam zielonego pojęcia, czy to ja jestem taką lamą, czy to gra jest tak spierniczona, że na 1 levelu nie mogę nikogo ubić, a każdy inny dobija mnie na przysłowiowego strzała.
W każdym razie, nie chodzi teraz o moje granie, a o sam fakt działania gry. Z niewiadomych powodów potrafi przycinać mimo, że generalnie osiąga 40-50 klatek na sekundę.
Poniżej, klasycznie już przedstawiam filmik, a nawet dwa z gry na różnym poziomie detali.

Specyfikacja komputera = Tu klyknij.


Na początek ustawienia w miarę optymalne - Wysokie, kompromis między detalami, a płynnością, jak gra tnie, to ich obniżenie w moim przypadku nie wiele dawało.
(Serio? Przez większość czasu 50FPS i mam zmniejszać na niskie, by grać przy 100 tylko po to by nie czuć spadków?...)


 Ustawienia Wysokie/High






Ustawienia Ultra





~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates