sobota, sierpnia 16, 2014

Tumblr - Odmienna koncepcja Volteskowej Galerii.




Witam, 

Volteski Town Blog powstał w celu publikowania przeze mnie w internecie tekstów na różne tematy, nie ważne, co jest publikowane w tej chwili, co było kiedyś, a co dopiero się tu pojawi. Zawsze będą to teksty okraszone filmami lub nie, czasem jakimiś obrazkami gdy zajdzie potrzeba. W czasach, gdy blog miał dotyczyć wyłącznie majsterkowania, zamierzałem stworzyć drugiego, do publikowania innych treści, jednak obmyślając jak by potem wszystkie te notki ogarniać, zdecydowałem nie rozdzielać wszystkiego, nadając notkom kategorie, których listę można znaleźć w panelu "Etykiety" na pasku bocznym.

Problem z blogiem jest jeden - teksty.

To one są głównym elementem składowym, volteskowa publikacja opiera się na poziomym ciągu znaków układających się w zdania w języku polskim mające czytelnikowi coś przekazać.

Podsumowując:
-Własny sposób zaśmiecania internetu słowami już mam, zawsze brakowało mi jednak sposobu zaśmiecania go obrazami.

Volteskowa Galeria - to coś wydaje się idealnym narzędziem. Problem taki, że jak nie wiadomo jak to ma być zorganizowane, to idealna pozostaje tylko z nazwy.

Długi czas szukałem na to sposobu.

Na samym początku był to zwykły folder w serwisie Imgur.com
Później założyłem konto na hostingu i próbowałem samodzielnie stworzyć stronę na bazie jakiegoś gotowego motywu, efekty pracy można zobaczyć w notkach: 
Volteskowa Galeria - Totalne przebudowanie wcześniejszej koncepcji. Etap #1
Volteskowa Galeria - Totalne przebudowanie wcześniejszej koncepcji. Etap #2 

Nie stykło.

Postawienie strony na Wordpressie również mijało się z celem, bo:
a) miejsce na hostingu jest ograniczone,
b) Wordpress jest platformą blogową, de facto używałbym dwóch blogów,
c) nie wygoda, bo gdybym chciał drugi blog, to blogger.com by mi wystarczył.

Ostatni z pomysłów dotyczy publikacji zdjęć już znajdujących się w blogu. Podczas redesignu szablonu umieszczony został widget wyświetlający obrazy w pasku bocznym. Ciągle nie to.

Ostatecznie zainteresował mnie serwis Tumblr.com Postanowiłem założyć konto i lekko zmodyfikować motyw podrzucony w standardzie, tak oto Voltek podbił kolejne miejsce w Internetach, tak oto powstała Volteskowa Galeria v.2.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam pod poniższy link:

 Volteskowa Galeria - Tumblr


Serwis Tumblr swoją koncepcją świetnie wpasowuje się w ramy volteskowego zaśmiecania internetu zdjęciami, poradniki tam nie pasują, choć nie wykluczone, że w przyszłości obecna forma Galerii ulegnie przemianie, w końcu nic nie może stać w miejscu.

Pozdrawiam,
~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates