niedziela, sierpnia 17, 2014

Voldate Gamin' Series #7 - Powrót do wieczornego oglądania gier.

Wakacje, tyle wolnego czasu do spożytkowania. Co jednak, gdy nie chce się spać wieczorem, a nie ma nic do roboty? Wtedy zawsze mam dylemat, w ubiegłym tygodniu znów mnie to dopadło, wyszukałem coś sobie, dawno już nie oglądałem gier na Tubie, masa linków do odcinków wyleciała z hukiem z zakładek, gdy stwierdziłem, że mało mnie już to interesuje. Wszystkie nowe gry sobie sam ogram, zostają tylko te, których najpewniej nie ruszę, ciągle ciężko było coś znaleźć, ale tak oto zainteresował mnie Bungo i jego zagrajmy w The Wolf Among Us:



Playlista: https://www.youtube.com/watch?v=mQqRXi1DEOQ&list=PLVEMTEZlpiExjQvFiYo81E4K847aoZZ6c


Drugą, idealną na wieczory grą, jest Outlast, tutaj polecam ją w dwóch wykonaniach (do wyboru):

Bardziej spokojnym od tej samej osoby, co powyżej:




Lub bardziej odmiennym w wykonaniu Remigiusza Maciaszka, znanego jako Rock (nie wiem do którego kanału miałbym tu link wstawić, ma ich kilka)




Dawno na blogu nie pojawiały się notki z tej serii, ale tym razem, każdemu, kto skusi się na ogarnięcie tematu przedstawionego tutaj, życzę miłego oglądania i odprężenia, podczas wieczornych sesji.

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates