czwartek, kwietnia 23, 2015

Grand Theft Auto V - ustawienia wysokie na Radeonie HD7790 - da się płynnie grać?

Witam,
Z tej strony Volteski, a ja do zaprezentowania mam krótki filmik nagrany ze specyficznego komputerowego konfigu, nie jeden taki filmik pojawił się już tutaj, ten będzie kolejny.

Omawianą grą jest tytułowy sandbox, każdy zastanawiał się czy kiedykolwiek wyjdzie, jeśli wyjdzie to czy pójdzie choćby na jakim kompie z NASA, a jak już wyszedł, to i tak każdy ma w swojej skrzynce jakiego GTX 970, czasem GTX780, ewentualnie coś z Radeonów R9 290X albo inne podobne high endy.

Przychodzi co do czego i nikt nie odpala tej gry na karcie tańszej niż 1000 PLN.
Mój komputer, jako używany, był by w całości warty może tyle co jedna z wymienionych kart nowa, nawet ta najtańsza z tych tu wymienionych, choć nie przeliczałem ile by wyszło dokładnie.

Do rzeczy, na razie jest tylko jeden film, na obecnych ustawieniach niby jest płynność, lecz lekkie spowolnienia mają miejsce. Prawdopodobnie ze względu na ustawienie suwaków odległości renderowania.
Zbyt duża wartość przekracza nieco 1 GB dostepnej pamięci, lecz nie objawia się to, mimo wszystko, tak dużą czkawką, jak w przypadku Watch Dogs.
Mówiłem o suwakach? Nie trzeba obniżać ustawień, bo nie od nich zależą omawiane przycinki, lecz warto obniżyć suwaki, po wstępnych testach, stwierdziłem brak lagów.

> Specyfikacja PC <



~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates