poniedziałek, marca 14, 2016

Nowy wystrój Volteski Town!

Jak to kiedyś powiedział Pieseł:

Postanowiłem przysiąść w koniec tygodnia i zrobić coś nowego na blogu. No dobra, to nie było tak, ale ciąg przyczynowo-skutkowy sprawił, że kolejne kilka godzin zeszło na ulepszenie ideału.
Ktoś rozpoznał różnicę ?

Korzystając z okazji myślę, że warto zacząć od podstaw, to znaczy początków, musiałem udać się do dobrodziejstw Wayback Machine, bo gdzież mi tam posiadać stare skriny - jednak ujęcia na tamtej stronce dobrze oddają kolejne zmiany, jakie zachodziły w wystroju.
Wszystkie notki widoczne na skrinach, wciąż można odnaleźć, nigdzie się one nie wybierają - dzięki podanej dacie łatwiej będzie odnaleźć je w zakładce Spis Treści po prawej stronie.

Pierwsze ujęcie, tuż po zmianie nazwy bloga na tą, która widnieje do dziś.
Dominuje ciemna kolorystyka, z wieloma wstawkami niebieskiego, czcionka logo znaleziona w 10 minut w internecie i wpisana w Gimpie. Zapomniałem już, że kiedyś wyglądało to tak tandetnie, lecz motyw z raczej niejaskrawymi tłami pozostał do dziś. Bardziej mi odpowiada, gdy strona nie bije po oczach, a myślę, że wciąż wszystko jest bardzo czytelne i nie ponure.


Początki: 

Bardziej prosto się nie dało, kompletnie standardowy motyw i czarna otchłań tła przyprawiające mnie o ból zadu, że gdzieś w Internetach ktoś będzie miał taki sam styl, no może nie logo, bo takiego nikt by nie chciał.
Mimo wszystko wówczas byłem zadowolony z efektu i eleganckiej kolorystyki.

24 marca 2013r.
Ambitna stopka.
 Pierwsze logo, własne, wykonane samodzielnie. Efekt świetny, choć wtedy jeszcze nie miałem zielonego pojęcia jak zaprojektować grafikę i wciąż ciemna otchłań straszy.
3 czerwca 2014r.

Po kilku godzinach męki, pierwsza grafika powstała, ponowne zadowolenie z efektu.
Ponadto widać już prostokąty na reklamy w blogu, nie pamiętam kiedy pojawiły się dokładnie, lecz mam nadzieję, że udało mi się wpasować je optymalnie.

2 lutego 2015r.

  Efekt rewolucji, bardziej dopasowane do klimatu zapowiadanego GTA V na salony komputery.

3 sierpnia 2015r. 

Drobne zmiany w szerokości poszczególnych elementów, chociaż nie znaczące.

15 lutego 2016r.

Tajemniczy pasek pod głównym obrazkiem na górze tak na prawdę był tam od dawna, lecz nie mogłem znaleźć sposobu, aby go uwidocznić, ponadto całość okropnie szpeciła wyszukiwarka, którą umieściłem już gdzieś indziej, a ta była wmontowana w szablon. Zabawa w html-owego kornika jednak powiodła się sukcesem, szpetna wyszukiwara usunięta, paski, z początku za szerokie, udało się wyregulować na miarę. Usunięcie wyszukiwarki z kodu przyczyniło się do tego, iż teraz kopia szablonu zajmuje 2 kilobajty mniej!

Ostatni etap zmian przed wprowadzeniem aktualnego wyglądu.

Dziś:

13 marca 2016r.

Myślę, że to zestawienie przyczyni się do utrwalenia historii Bloga, w końcu sam mogę sobie spojrzeć jak to wyglądało za dawnych czasów.

Tymczasem pozdrawiam i do kolejnej notki !

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates