piątek, lipca 15, 2016

Porządki w warsztacie - organizery śrubek


Witam,

Niedawno rozpoczęły się wakacje i jakiekolwiek to ma znaczenie, czasami zdarzają się dni, w których nie ma nic do roboty, czasem do roboty jest dużo, ale się nie chce. Dzisiaj opowiem o dniu tego drugiego typu.

Trochę zwlekałem z opisaniem tego "przedsięwzięcia", ale w końcu znalazł się czas, ja nadrabiam zaległe notki i tym razem będzie krótko i zwięźle.

W dawnych czasach wszelkie śrubeczki walały się po pudełku, wszystkie w jednym miejscu i znalezienie czegokolwiek graniczyło z cudem. Gdzieś w kącie walał się drewniany organizerek, który po części był wykorzystany, ale czekał na swoją kolej, aż Voltek się nim zajmie.

Proces przenoszenia, w pudełku jest wszystko, we wszystkich formatach i wielkościach.

Niewielkie porównanie stanu z początku przenoszenia...


...ze stanem po przenoszeniu:


Nie muszę tłumaczyć jakim ułatwieniem jest oddzieleniem wybranych rodzajów śrub, nakrętek i podkładek przy szukaniu tej odpowiedniej.

Niedawno wybrałem się do Castoramy po kolejne organizerki, te są plastikowe i pozwalają ustawić pożądane wielkości przegródek, to pozwoliło mi rozdzielić te poszczególne rodzaje śrubek wcześniej umieszczone w pierwszym organizerze na kolejne rodzaje. Brzmi skomplikowanie, lecz najzwyczajniej wszystko jest jeszcze dokładniej odfiltrowane.

Niewielki pogląd na pudełko.



Trochę czasu wysiedziałem, ale teraz przynajmniej nie będzie trzeba szukać odpowiedniej śrubeczki piętnaście minut. 
Długo nie mogłem się do tego zabrać, jednakże efekt jest zadowalający i myślę, że warty zachodu.

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates