niedziela, listopada 27, 2016

Watch Dogs na Radeonie R9 380 - ustawienia optymalne i ustawienia ultra (stały się jednym i tym samym)

Witam,

W nawiązaniu do mojej notki, którą opublikowałem niedługo po premierze pierwszej części gry o hakjerach, nasypie różnych sposobności, a także zbliżająca się premiera kolejnej części gry o hakjerach przygotowałem nowy film z rozgrywki na nowym sprzęcie. Testując jedyne możliwe ustawienia graficzne skomponowałem krótką kompilację jazdy po mieście i noobiarskiego kampienia na przeciwników z dachu budynku oraz tego jak to w tym czasie gra działa.
Karta graficzna jest mimo wszystko jeszcze dość nowa i być może kogoś interesuje, czy za takie pieniądze pogierczy sobie na przyzwoitym poziomie, sam się takimi materiałami swego czasu interesowałem, zatem do rzeczy!

Platforma testowa:
Intel Core i5-2400
Gigabyte Radeon R9 380 4GB
8GB RAM
Windows 10 64-bit
>Szczegóły pod tym linkiem<

Ustawienia graficzne

Obrazki zawsze są fajne.

Tekstury: ULTRA

Poziom szczegółów - Ultra
Cienie - Ultra
Odbicia - Ultra
Okluzja otoczenia  - HBAO+ Wysokie
Woda - Ultra
Cieniowanie - Wysokie (Bo to już najwyższy suwak)
Rozmycie i Głębia pola - Jak chcesz, bardziej przeszkadza niż obciąża grę, możesz włączyć, bez różnicy. (Podczas testu - włączone)




Mógł bym jeszcze podrzucić coś na temat poprzedniej konfiguracji, ale to nie ma sensu, natomiast jeśli chodzi o kolejne filmiki, to jeszcze nie koniec! Już w tym momencie szykuje się coś wielkiego, pierwszą część materiału mam już zebraną, jeszcze tylko zebrać resztę, a to już kwestia kilku dni, zależy jak bardzo będą się ociągać z moim zamówieniem.

~Volteski

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates