Slider

Czyli co się wyprawia w obecnej chwili na Blogu!
A dzisiaj mocne zachmurzenie, a raczej zako(p)cenie. Codzienna pogoda ducha, pod patronatem Świętego Luja z Łazarza.

07 marca 2016

Volteskowe premiery 2016 roku! Na co czekam i w czym pokładam nadzieje?

Witam,

Tak ostatnimi czasy zastanawiałem się, a w sumie to od dłuższego czasu gdzieś tam po głowie chodzi mi taki zamysł - jakie growe premiery interesują mnie w obecnym czasie?
Nie jest tego wiele, aczkolwiek są to tytuły, o których było głośno, albo dopiero będzie głośno, albo po których wydawcy przekonali się, że robienie hałasu nastawia wśród zainteresowanych zbyt duże oczekiwania wobec produkcji, która potem okazuje się średnia.

Coś Ci to mówi? Jeśli nie, to w dalszej części wszystko się wyklaruje.
Omawiane tytuły podzielę na trzy części właśnie według typów zgodnie z kolejnością fraz dwa zdania wcześniej.

Na początek - o czym już było głośno:

Rise of the Tomb Raider


Jeśli ktoś jeszcze nie zna tej sztampowej regułki, to powiem, że jest to kontynuacja wydanej wydanej w 2013 roku gry, której voltkową recenzję znajdziesz na tym blogu między innymi TU.


Gra ukazała się 28/29 stycznia i do tej pory nie miałem okazji jej obczaić, lecz znajduje się na liście "must have". Unikam wszelkich informacji o Larze Croft, jednak, gdy już się do niej dorwę, być może powiem co nieco.


Drugi punkt programu i zarazem drugi typ: Takie o których będzie głośno, a są takie dwa.
Jak być może za chwilę zauważysz, chronologia opiera się na kolejności zapowiadających się premier.

Need for Speed na PC


Gierka zdążyła się ukazać na platformach konsolowych nowej generacji, jednak w obecnym momencie nie czuję zainteresowania żadną z nich, zarazem również tutaj nie byłem w stanie obczaić co jest pięć. 
Tytuł traktuję w sposób następujący: Jestem ciekaw, ale chcę przekonać się samemu jak to wygląda.

^Zapowiadana premiera świat/Polska: 15/17 marzec 2016. - To nie długo!


Mirrors Edge Catalyst


O tej grze także unikam wszelkich informacji, wiem że ma być z otwartym światem, odświeżoną koncepcją oryginału i będą ją tłukli do skutku, aż wyjdzie im produkt taki, jaki zakładają twórcy ze studia Digital Illusions Creative Entertainment.

Miałem okazję ukończyć oryginał dwukrotnie, nie zakręciło mnie w głowie tak, bym miał trzepać wyniki bez końca i nieustannie przechodzić grę od nowa, wystarczy mi to, co ugrałem i nawnerwiałem przy poziomie trudności High za pierwszym podejściem. Otwarty świat i luźna struktura misji to ogromna zmiana, nie sądzę, że wpłynie to jakoś diametralnie na sposób odbioru gry przy którychś z kolei podejściach do fabuły, jednak swoboda przemieszczania się sprzyja zwiedzaniu różnych zakamarków mapy i dokonywaniu ciekawych odkryć.

^Przewidywana premiera w świecie/Polsce: 24/26 maj 2016.


I w tym momencie przechodzimy do typów: "po których wydawcy przekonali się, że robienie hałasu nastawia wśród zainteresowanych zbyt duże oczekiwania wobec produkcji, która potem okazuje się średnia."

Watch Dogs



Voltek: Co ty pierdolisz?

Ano to, że interesuje mnie kwestia kontynuacji wspomnianej gierki. Bardzo polecam zapoznać się z nią zanim będzie się rozgadywać różne wymyślne zdania.
Obowiązkowo podstawka, a następnie dodatek Bad Blood.

No kliknij! I zasuwaj do przechodzenia!

Wówczas dopiero możesz wypowiedzieć się o wszelkich niedoróbkach.

Nie będę rozpowiadał się o odbiciach w oknach, w których widać ulice miasta nawet w szczerym zadupiu, ale powiem co innego: 
Widziałeś, że w kurtce T-Bona uchwyt zamka błyskawicznego dynda bezwładnie, zależnie od tego jak on się porusza? No to możesz sobie to wyobrazić. 
A następnie widzisz, że w odbiciu w oknie pobliskiego domku widać ulicę w środku miasta, a Ty jesteś w szczerym zadupiu.

Mam nadzieję że takie kwiatki nie pojawią się u następcy.


O rzekomym Watch Dogs 2 (phi, jak to brzmi w ogóle?), mówi się od pewnego czasu, był moment, gdy do graczy Ubisoft rozsyłał prośby o opinie o grze i co zmienili by w kolejnej części.
Całkiem niedawno oficjalnie gra została potwierdzona, jednak w przeciwieństwie do wcześniejszego hype po E3, obecnie w tym temacie nie porusza się nawet źdźbło trawy.
Hmmm... ciekawe dlaczego?
Premiera ponoć w ostatnim kwartale roku, czy tam na początku następnego, ale na pewno z tego też powodu w 2016 nie zostanie wydany Assasins Creed - a kto to wie, lepiej niech się nie spieszą, bo od tego pośpiechu sobie nagrabili mocno.


Tymczasem na koniec...
Totalnie nie przewidywałem tego, lecz zapodam taki oto bonus!







World of Speed


Gra została zapowiedziana wieki temu, sam nie wiem, bo natknąłem się na nią przypadkiem jakoś w 2015.

Darmowa, możliwe że okaże się ciekawą alternatywą dla wycofanego z obiegu Need for Speed World

Produkcja, pod wydawniczym patronatem firmy, która odpowiada za aplikację do poczty email w moim telefonie, zdaje się mówić, że dostępne będzie wiele różnych modeli pojazdów oraz trybów gry. Osobiście liczę na bogaty otwarty świat i jeśli rzeczywiście będzie zajebisty, to mogę poczekać, aż go dopieszczą. Załamię się, jeśli ścigać można będzie się tylko na torach.
Poza jakimiś trailerami, pakietami skrinów z motywem kalendarza na dany miesiąc oraz informacji o kolejnych dodanych autach, które mnie nie interesują, nic nie wiadomo o premierze gry.
Znowuż chciał bym obczaić ją sam, przekonać na własne oczy, a nie z źródeł zewnętrznych.

Na dobry koniec dodam jeszcze kilka obrazków poglądowych:



Tego miałem nie dodawać, bo ta Megane RS ma szczenę jak pług śnieżny, no ale niech będzie, w końcu mamy marzec.

Mam nadzieję, że nie rozczaruję się opisywanymi tutaj tytułami oraz, że te ostatnie ujrzą światło dzienne prędzej, czy później. Myślę, że ciekawą opcją było by coś naskrobać, gdy to nastąpi i mieć kompetencje do rzetelnej wypowiedzi w temacie.

Dziękuję za uwagę i do następnego!

~Volteski